Cum pot comanda un articol suplimentar după ce am plasat comanda?
Adaugarea unui alt produs la comanda dumneavoastra va depinde de metoda de plata selectata. Cu toate acestea, pentru majoritatea metodelor de plata este posibil sa adaugati articole, atata timp cat comanda nu a fost inca procesata. Puteti urmari starea comenzilor dvs. folosind contul personal de client. Daca trebuie sa faceti o modificare la o comanda care este deja procesata, va rugam sa ne contactati completand formularul din pagina de contact.
Exista o valoare minima a comenzii?
Nu, nu exista o valoare minima a comenzii pentru livrarile noastre. O taxa minima de 80 RON (fara TVA) se va percepe pentru comenzile ce contin produse in valoare de minim 80 RON (fara TVA).
Ce se întâmplă dacă nu vreau produsul pe care l-am comandat?
Conform politicii comenzilor online, aveți dreptul de a anulare în termen de 14 zile. Mai multe informații, precum și condițiile exacte pot fi găsite aici.
Cum fac un retur si ce fac în cazul unei cereri de garantie?
Produsele noastre au fost dezvoltate si manufacturate la cele mai moderne standarde pentru a fi utilizate in cele mai variate aplicatii ale clientilor nostri. Dar totusi, daca, unul dintre produsele noastre nu corespunde asteptarilor sau cerintelor dumneavoastra, bineinteles ca il veti putea returna in contextul dreptului dumneavoastra legal de a returna bunuri (consultati, de asemenea, Termeni si Conditii). Pentru a face acest lucru, trebuie doar să ne returnați produsul achiziționat în ambalajul original prin serviciul de colete si sa achitati contravaloarea transportului; urmand sa fiti contactat pentru instructiunile de preluare. Pentru ca procesul de returnare sa fie cat mai usor posibil, va rugam sa atasati intotdeauna o copie a facturii, si formularul de retur completat cu datele dvs. in coletul pregatit. In cazul unei cereri de garantie, reparatia sau inlocuirea necesara va fi efectuata imediat ce produsul soseste la producatorul Kern & Sohn si este inregistrat in sistem. Daca aveti intrebari suplimentare cu privire la retururi, va rugam sa ne contactati.
Software-ul achiziționat poate fi returnat?
Puteti returna software-ul pe un mediu de stocare in termen de 14 zile de la cumparare, atata timp cat ambalajul este nedeteriorat, adica sigiliul este inca intact. In caz contrar, din pacate, nu putem lua aceste bunuri inapoi.
Cat dureaza perioada de garantie?
3 ani pentru produsele cu pret de lista ≥ 2.750 RON (fara TVA)
2 ani pentru componente, precum si pentru produse cu pret de lista < 2.750 RON (fara TVA)
1 an pentru cantare transpalete
Nu se aplica consumabilelor cum ar fi bateriile, bateriile reincarcabile etc.